Jump to content
Sports Interactive Community
djibz

besoins d'aide, svp ça bug sévére cette année :/

Recommended Posts

31 minutes ago, djibz said:

:sega:

Inutile d'être pressé tu n'auras pas de nouvelles avant lundi/mardi. Y'a de sérieux problèmes cette année, essaie les différentes solutions proposées ici. Pour ma part rien ne fonctionne, impossible de jouer

On 07/12/2019 at 00:27, djibz said:

slt, problème de crash j'ais plus de solution :idiot:

Une bonne âme serait la bienvenue

FM 2020 v20.2.0.1323779 (2019.12.07 01.14.26).dmp 391.61 kB · 0 downloads

Hey, 

Sorry the delay - we don't monitor the forums at weekends. 

Your crash dump file seems to be invalid - I can't see what the issue is, could I ask you to try uploading the file again?

You can get it from: C:\Users\[Your name]\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2020\crash dumps

--

Salut, Désolé tard - nous ne regardons pas les forums le week-end. Votre fichier de vidage sur incident semble invalide - je ne vois pas quel est le problème, puis-je vous demander de réessayer de télécharger le fichier? Vous pouvez l'obtenir à partir de: C: \ Users \ [Votre nom] \ Documents \ Interactive Sports \ Football Manager 2020 \ crash dumps

On 09/12/2019 at 14:27, Kyle Brown said:

Hey, 

Sorry the delay - we don't monitor the forums at weekends. 

Your crash dump file seems to be invalid - I can't see what the issue is, could I ask you to try uploading the file again?

You can get it from: C:\Users\[Your name]\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2020\crash dumps

--

Salut, Désolé tard - nous ne regardons pas les forums le week-end. Votre fichier de vidage sur incident semble invalide - je ne vois pas quel est le problème, puis-je vous demander de réessayer de télécharger le fichier? Vous pouvez l'obtenir à partir de: C: \ Users \ [Votre nom] \ Documents \ Interactive Sports \ Football Manager 2020 \ crash dumps

Salut, merci pour la réponse, j'ai recommencé une partie à contre cœur et  j'ai eu se crash après 4 mois dans le jeux sans problème :(

FM 2020 v20.2.1.1326301 (2019.12.12 02.07.40).dmp

13 minutes ago, djibz said:

Edited by djibz

On 12/12/2019 at 01:28, djibz said:

Salut, merci pour la réponse, j'ai recommencé une partie à contre cœur et  j'ai eu se crash après 4 mois dans le jeux sans problème :(

FM 2020 v20.2.1.1326301 (2019.12.12 02.07.40).dmp 294.22 kB · 1 download

Hey,

I can see from the crash dump that it's an issue we are aware of and the Dev team are working to find a fix. 

As soon as we know more I'll update you, but I can only apologise in the meantime. 

--

Hey, Je peux voir dans le vidage sur incident que c'est un problème que nous connaissons et l'équipe de développement travaille pour trouver un correctif. Dès que nous en saurons plus, je vous mettrai à jour, mais je ne peux que m'excuser en attendant.

Our Dev team would like to know more about your situation. 

Can you provide the following, please?:

1. ) Where in the game do you usually crash on?

2. ) Your Dxidag

Can you try lowering the in-game quality to "low" or "very low" and see if it improves this issue, please?

Configuration "Bas"  crash Windows en plein match, pas de fichier "crash dump"...

J'essaye actuellement en "très bas" :(

très déçu, la version 2019 fonctionnait très bien sur mon pc portable 

Merci pour le suivit

I am sorry to hear this. We would suggest you to try adjusting the match setting via Preferences, some users have found lowering the shadow quality helps with the match performance.

Each of the crash dumps you posted are different from the last, so it is likely a PC issue rather than a game one. 

To clarify, did you follow Jimmy's suggestion to uninstall your graphics card?

As mentioned by Kyle, since all of your crash dump files are different, can you let us know how you crashed the game most recently, please?

Bjr, a chaque foie pendant un match....actuellement, j'ai remis " la texture" en bas.... c’était le seul paramètre que j'avais laissé sur "moyens"...Pas de plantage depuis....  

That's odd that that solution seemed to have work but I'm glad the crashes are no longer appearing. 

We'll still look into it on our end and see if we can offer a better solution in case it reappears. 

Avez-vous amélioré les graphismes du jeu et le crash se bloque à nouveau?

Non pas du tout, au contraire tous est au minimum...

Avez-vous essayé la version bêta publique? Sinon, nous vous suggérons d'essayer et de voir comment vous vous en sortez, s'il vous plaît.
Merci.

Je peux jouer à la version beta avec ma sauvegarde?

You can play with your backup saves, yes. 

We've also just released the new version, 20.2.4., if you want to try that instead.

To clarify - you're getting these issues on the public beta, yes?

In that case, as I said, can you move across to the official release - 20.2.4 - and see if they reproduce?

--

Dans ce cas, comme je l'ai dit, pouvez-vous passer à la version officielle - 20.2.4 - et voir s'ils se reproduisent?

Can we ask you to uninstall the FM20 and manually remove everything related to the game from these locations (would suggest backing up any saves first):

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Football Manager 2020 - you can remove this completely without issue
C:\Users\Your Windows Username\AppData\Local\Sports Interactive\Football Manager 2020 - if you have any saves in your cloud -> games folder back these up first
C:\Users\Your Windows Username\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2020 - again backup any files in your games folder

Once these are all gone, uninstall and reinstall Steam as instructed here (pay particular attention to how to backup any other games if you have them installed via Steam via the 'Important!; section) - https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=9609-OBMP-2526

Let us know how you get on. Thanks. 

Have you try uninstalling the Intel graphics driver and try playing the game on the Nivida graphics driver, this way we can hopefully check if it is the Intel graphics driver that is interfering with the game, please?