Closed Thread
Results 1 to 7 of 7

Thread: datum

Guest

Hoi hoi,
    ben net nieuw enzo, net begonnen met het spel maar nog zag ik tot mijn grote verbazing dat ik 30 ben en dat dus de datum niet goed is terwijl ik wel het goeie jaar heb ingevuld? hoe kan ik dat veranderen? ofkan ik men manager verwijderen en nieuwe aanmaken? of gaat dat niet meer?
    hoop dat iemand kan helpen alvast bedankt"

groetjes Carina

Guest

Hoi hoi,
    ben net nieuw enzo, net begonnen met het spel maar nog zag ik tot mijn grote verbazing dat ik 30 ben en dat dus de datum niet goed is terwijl ik wel het goeie jaar heb ingevuld? hoe kan ik dat veranderen? ofkan ik men manager verwijderen en nieuwe aanmaken? of gaat dat niet meer?
    hoop dat iemand kan helpen alvast bedankt"

groetjes Carina

International Star Player
    ] Winner World Cup Prediction League 2010

Je kunt altijd een nieuwe manager aanmaken. Maar hoe dat zit met de leeftijd weet ik niet. Misschien eist het spel van je dat je minstens 30 bent voor je een manager mag worden...

Geen probleem in mijn geval : ouwe zak :

Amateur

Heb je je geboortedatum (dag/maand) verkeerd ingevoerd misschien?

met die 30 jaar, DJ heeft gelijk, als je onder de 30 bent, word je standaard deze leeftijd meegegeven (om het wat realistischer te maken).

Part-timer
    ]Expecting new pc around 2009 and looking forward to FM 2010

Uit de handleiding:

"Enter your date of birth. if you are under 30 years of age your year of birth will be set to 1977 and you will enter the saved game as a 30 year old manager, just to keep things 'realistic'."

</te lui om te vertalen>

Mogelijkheid om toch juiste geboortedatum in het spel te krijgen: Start spel, ga on holiday tot je echte 30e verjaardag. Stop spel. Voeg jezelf toe met echte geboortedatum

Amateur

Dit was in vorige versies ook al zo, geloof ik. Een coach jonger dan 30 jaar is niet heel realistisch. Uberhaupt, coaches in de 30 komen niet vaak voor

Amateur

Ik kon altijd mijn eigen leeftijd invullen, want ik ben zelf 31 en iedere keer is mijn leeftijd gewoon goed. Vorig jaar speelde ik met 30 en het klopte en het jaar ervoor was ik 29 en toen klopte het ook.

Closed Thread