Closed Thread
Results 1 to 11 of 11

Thread: Langstlopende spel in FM08

Part-Timer
    Dordrecht, The Netherlands. FM08 Salernitana game season 80

Hallo,

Mijn langst lopende spel met FM 08 is op dit moment:

Salernitana (italie), ik begin vandaag aan seizoen 30

Ik ben dus nu 29 seizoen de manager van Salernitana, ik begon in de serie C, na 3 jaar gepromoveerd naar Serie B, daar 6 jaar gezeten en toen gepromoveerd naar de Serie A, in begin was ik een gemiddeld team in de serie A, af en toe plaatste ik me voor de Uefa Cup.

Echter de laatste jaren gaat het prima met mijn club, ik kan de loonkosten laag houden zodat de club ook financieel groeit, kan op dit moment 160 miljoen euro uitgeven aan transfers, heb een loonbudget van 136 miljoen, terwijl ik maar 76 miljoen uitgeef aan salarissen, het is gewoon een kwestie van goede jonge speler zoeken, die nog niet van die hoge bedragen vragen.

Laatste 9 seizoen , eindig ik bij de beste 5 van de serie A en plaats ik mij dus voor de CL, in seizoen 29 heb ik de CL finale gespeeld, helaas verloren tegen Bayern Munchen.

De enige 2 prijzen die ik heb gepakt in die 29 seizoen zijn:
    1 x Titel serie B
    en 1 x winnaar Italiaanse beker.

Vandaag begin ik met seizoen 30, hoop dat ik nu eens kampioen wordt, ben inmiddels al 5 x op de 2e plaats geeindigd.

ps: mijn overall record is een spel in cm 99/00, ik was toen 69 seizoenen de manager van PSV Eindhoven

Wat is jullie langstlopende spel in fm 08?

Amateur

Mijn langste in 2008 is pas 4 seizoenen geweest eigenlijk. Dat was met ADO Den Haag en Manchester United.

Met 01/02 heb ik het wel eens 13 seizoenen volgehouden.

Semi Pro

Zit nu in 2017, zal dan 10e seizoen zijn denk ik.

En de rest:

FM07: iets van 15 seizoenen, tot 2020 iig.
    FM06: 35 seizoenen, ben in 2040 met pensioen gegaan en een nieuwe manager erin gegooid.
    FM05: tot 2020
    CM01/02: Ik weet nog 1 save waarin ik 2023 heb gehaald (verloor toen UEFA Cup finale met Cwmbran Town) en ik heb ooit eens 2151 gehaald, maar dat was met 100+ seizoenen op holiday.

Amateur

Na drie, vier seizoenen heb ik het (helaas) meestal wel gezien. Echter, als er (relatieve) successen zijn heb ik meer motivatie, in een Ajax-save op FM 07 heb ik het 13 seizoenen volgehouden.

Amateur

Ik heb meestal 3 of 4 seizoenen en dan begin ik een nieuw spel.

Part-Timer

nog een beetje weinig reacties

ik wacht

Part-Timer

25 jaar in India met East Bengal.

Amateur

Guimy, dat is een opmerkelijke save dan
    Hoewel zulk iets origineels je aandacht wel erbij houdt dunkt me.

Amateur

FM ben ik heel erg serieus bezig, dus het tempo ligt wat lager. Ik zit nu in mijn vierde seizoen en speel met twee managers. Eén ervan is manager ManUtd en Holland, de ander is manager Feyenoord en Ghana. Gaat erg lekker, alleen heb ik iets heel erg vaags, als ik kampioen met Feyenoord wordt speel ik het seizoen daarop UEFA CUP... Maar verder dan dat zijn het topjaren voor me !

Amateur

@ Wijnand fens

Sjonge jonge al 29 seizoen, jij bent echt aan dit spel verslaafd ( je bent niet de enige hoor:P ). vind het mooi om te zien dat jullie de kleine clubs aan de top willen brengen. Ik probeer dat ook eigenlijk altijd, of ik ga met Ajax want dat is me favourite club. Mijn langste is 6 seizoenen met Sheffield United, daar heb ik maar 2 woorden voor BILLY SHARP. wat een fantastische spits in zijn eerste seizoen 36 goals uit 42 wedstrijden haal hem altijd als hij haalbaar is. Ben net begonnen met AGOVV ( zie ander topic ). Kortom moet nog heel wat seizoenem wil ik aan 30 seizoenen komen zoals Wijnand fens.

Part-Timer

Hoi,

Ik begin vandaag aan seizoen 38, doe het nog steeds erg goed, het ziet er naar uit dat ik voorlopig nog wel even aanblijf, maar je weet het nooit in het voetbal.

Closed Thread