ik prbeer steeds patch te downloaden maar hij komt nie verder dan 22% dan meld die ERROR READING BLOCK FILE 22 wat is dat en hoe kan ik nu verder want ik kan nie mee spelenm nu
ik prbeer steeds patch te downloaden maar hij komt nie verder dan 22% dan meld die ERROR READING BLOCK FILE 22 wat is dat en hoe kan ik nu verder want ik kan nie mee spelenm nu
ja ik probeer ook de nieuwste te downloaden maar bij mij stopt die bij 22 procent dan dan krijg je een foutmeldelding nu kan ik aleen 8.0 versie spelen en geen 1 patch meer downloaden
weet iemand mischien hoe en of je uberhaupt een file die stuk is ofso of je die kan repareren want ik kan helemaal geen patch meer downloaden iedere keer als die bij 22 is zegt die error reading block file 22
Knikker je cookies van IE/Fx weg (Fx = Firefox)?
Heb je dat bestand van 22% nog op je hd staan? Zo ja --> shift+deleten die handel
Andere downloadserver zoeken?
bedankt deze doet t wel maar is t wel de GE UPDATE patch of niet want ik dacht dat bij je update patch koemand naar valencia was en ramos naar tottenham en ten cate naar ajax enzovoorts
Bookmarks