Woehoe!!!! Zojuist heb ik mijn exemplaar van FM 2008 gekocht!! Ik liep langs een Free Record Shop en ik dacht gewoon ff proberen. In de winkel stond hij nog niet, maar de alleraardigste man achter de balie gaf aan dat hij hem net had binnengekregen en achter had liggen!!
Ga hem nu installeren en spelen totdat ik vierkante ogen heb.
Woehoe!!!! Zojuist heb ik mijn exemplaar van FM 2008 gekocht!! Ik liep langs een Free Record Shop en ik dacht gewoon ff proberen. In de winkel stond hij nog niet, maar de alleraardigste man achter de balie gaf aan dat hij hem net had binnengekregen en achter had liggen!!
Ga hem nu installeren en spelen totdat ik vierkante ogen heb.
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Opperkleurder:
Heb hem al een weekje via SEGA </div></BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by larrie:
Ik heb hem bij bol.com bestelt en die zeggen dat hij morgen bezorgd wordt! </div></BLOCKQUOTE>
jop hiero zou ie ook vandaag moeten komen, alleen kut dat ik pas vrijdagmiddag kan spelen (nu stage, vanavond naar amsterdam voor amsterdam dance event... 8 uur thuis ofzo morgenochtend... dan slapen, dan fm doen
ga wel in de 40 mins dat ik vanavond thuis ben ut spel alvast installeren scheelt weer tijd.
Ik heb hem al en heb al een aantal fouten ontdekt. Kan Alfonso Alves niet opstellen want die is "Not registered" De namen van de voorzitter van PSV en trainer van Sparta kloppen niet! En dit na 2 maanden... wordt snel tijd voor de 1e patch
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by gil:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by sietze_psv:
Edit </div></BLOCKQUOTE>
Hmm, slim van je om dat hier te zeggen </div></BLOCKQUOTE>
Hmm, ik weet niet wat er precies aan mijn post geëdit was, maar het is toch niet verboden om te zeggen hoe je aan het spel komt? Ik bedoel, ik gaf geen link ofzo..
Bookmarks