Zo lekker thuis, maandag weekje weg.... ben ik aan toe na al het reizen voor de baas.
Zo lekker thuis, maandag weekje weg.... ben ik aan toe na al het reizen voor de baas.
wat zijn de plannen mica? weekje Zeeland?
RIP pukkelpoppers :/
Ik heb een kookplaat. Ik denk dat de bovenste van glas is. Ik heb gisteren iets gekookt (wortels enz. in water) en een hoeveelheid water vloeide over. Nu zie ik wat wit in of op het glas.Ik heb gezien in Google dat je een schoonmaakmiddel is dat speciaal voor kookplaten is, maar ik heb geen idee wat dat hier heet en waar dat te kopen is.
![]()
keramische kookplaat? hebben ze daar geen speciale flesjes voor?
wss keramisch ja, ik heb de beste ervaringen met de HG-producten
Man, man, man.. echt verschrikkelijk. Bah.
Ben zelf fervent festivalbezoeker... en sla voor het eerst in 9 jaar geloof ik Lowlands over - aantal keer naar Pukkelpop gekeken van goh, misschien ook wel eens leuk.
Maar Roskilde 2000 staat me nu weer duidelijk op het netvlies... brrrr... kippenvel als ik daaraan denk, en ook omtrent Pukkelpop - droevig![]()
HG - speciale schoonmaak producten, veelal voor hardnekkige oplossingen, of voor in de tuin dat soort zaken... kan je veel bij de Gamma kopen, en sommige varianten ook bij de Albert Heijn... geen idee of er een Gamma is in Belgie? Een Albert Heijn niet nee, maar da's ne Spar of ne Delhaize.
Er is een Gamma in België ja. En HG kan je in de supermarkt kopen (bij ons in de buurt is dat de Carrefour omdat de Delhaize ze niet verkoopt)
nu een 5de overleden ...
Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Ik hoor net, dat mijn pa nog 6 maanden tot maximaal 2 jaar heeftUitzaaingen in lever, milt, longen, klieren. Vanaf nu behandelen ze hem om te rekken, maar genezen is er niet meer bij.
Sorry om dit te horen DJ.
Ik wens U en uw familie sterkte toe in deze moeilijke tijden, als er ook maar iets is waar wij bij kunnen helpen of zo, aarzel niet om het te vragen.
Ik hoop dat hij nog wat quality time met jullie heeft.
Longkanker is een klootzakkerij, geloof mij vrij.![]()
Ja, sorry om dat te horen. Sterkte.
Ik ben iemand die in wonderen gelooft. Ik hoop dus dat er een wonder zal kunnen gebeuren.
ouch, sorry te horenlaat maar weten als er iets is wat ik kan doen
ik hoop dat jullie de korte tijd die nog rest, vol kunnen steken met prachtige momenten
Dank voor de ondersteuning, mannen.![]()
Sterkte pik!
Jezus, dat is klotenieuws, zeg. Veel sterkte toegewenst.
sterkte voor jou en je familie DJ
laten we hopen dat hij zo lang mogelijk zo goed mogelijk is
Dit is misschien wel de sterkste thread titel tot nog toe.
Mee eens.
Ik denk dat Purefun niets kan zeggen dat hij de kans heeft gemist om biljetten op de weg mee te nemen.
http://nos.nl/artikel/268208-chaos-o...eldkoffer.html
mijn geld ...
Okee dan houden we die titel.
Voor een tijdje.![]()
Waarom heet zigeunersaus zo?
Wel de temperatuur was wel OK, alleen veel wind en toch regelmatig regen, nu zelfs koud(er) dan wat je verwacht voor eind augustus.. ach, kindjes hebben het naar hun zin gehad, dus ik ook..
das kut man, veel sterkte voor jou en familie, geniet van je vader zolang het nog kan....
Mannen (toch, er zijn toch geen dames hier actief??) even een advies nodig.
Wordt het de 32Gb 3G of 64Gb 3G Ipad? kan niet kiezen, 32Gb lijkt mij voldoende (zelfs mijn vrouw denkt dat de 64Gb beter is), maar ken mij zelf, films, muziek, ebooks (heb al een sony Ereader
) games en andere apps en wil uiteraard niets wegdoen, dus dan denk ik, 64Gb is ff beter ... suggesties??
Thanks,
Ik zou altijd voor de grootste gaan, want het komt toch altijd wel vol. Wat is het prijsverschil?
Yep pak maar de grootste als je er enkele films hebt opstaan geraakt het toch wel al gauw vol.
Kun je op een iPad een externe harde schijf aansluiten? Ik heb laatst 80 euro betaald voor 2TB, dus zo ja, dan is dat natuurlijk ook nog een optie.
100€ is het verschil, lijkt niet veel, maar als je de prijzen bekijkt is het wel een flink verschil 799€ of 699€
Ja, heb zelf genoeg HDD, SATA of SDD thuis liggen, zitten zelfs in mijn NAS, RAID0, maar helaas kun je die niet aansluiten op de Ipad. Geen USB poorten of wat dan ook.
Bah, Apple-producten zijn giftig.
![]()
Heb de keuze tussen een Iphone 4 of die nieuwe Samsung Galasy SII.
Geld speelt geen rol aangezien ik ze van een faillissement koop.
Ik leun nogal heel fel naar die Samsung. (zou zogezegd de beste gsm op dit moment zijn)
Ja. Samsung.
Zoals ik heb gezegd, zijn Apple-producten giftig.![]()
booo
ik zou gaan voor Iphone, heb zelf een Bberry, vind ik de beste zakelijke telefoon, maar voor niet zakelijk gebruikt gaat mijn voorkeur uit naar Iphone. Ook ben ik niet zo een fan van Android OS
Collega heeft een Galaxy II, moet zeggen is wel erg mooi hoor, maar je apple fan of je bent het niet ha ha
Boo again
**** Apple.
cufk dus, en mix dat maar een beetje door elkaar.
Ik ben zelf bezig met de HTC Sensation, maar ze wilden me nog geen credit geven - november is 'ie van mij.
Die Samsung schijnt ook wel erg tof te zijn, maar ik vond het wat groot, grof en zwaar in de hand liggen... (hm, that's what SHE said!)
trouwens, whats up met de titel, beetje irritant is die wel al die streepjes..
en wazeddegij... stoefer??? Da ken ik nie!
stoefer = showoff
Ah, showoff
Hello, iemand van jullie ervaring met FM2011 Handheld??? Graag jullie mening indien je het kent of het gespeeld?
Heb je het Handheld-forum bezocht?
Yep, maar wilde graag weten of mijn Nederlands/Vlaams talige vrienden alhier er ervaring mee hebben. Toch €8 om te downloaden. Je kunt geen trial/demo eerst proberen (voor zover ik weet).
Geen idee. Ik doe alleen research en speel de reguliere FM's. Geen besef of benul van FMH of FMO....
geen idee, maar laat je bevindingen gerust weten!
Die prijs is redelijk goedkoop. Nee?
Als je andere spelletjes ziet, zijn ze goedkoper, maar je kunt geen spelletje zoals FM vinden tegen die prijs.
here comes the sun!
Een beetje te laat, zeker. Het is al begin september, bijna herfst.
Het is, zoals ik heb gezien in de app store, een van de duurdere spellen, niet dat ik een boterham minder hoef te eten als ik die 8€ uitgeef, maar het is zo jammer dat je niet eerst kan proberen....
Heerlijk, gisteren naar langeveldseslag geweest (het strand dus) en daarna thuis BBQ-en. Vandaag zelfde recept....
ondertussen alweer wat regen gehad, en vanaf morgen onder 20° :/
Kutweer. Man, man.![]()
Kan het nu niet eens een 14 dagen of zo goed weer zijn!!!!
Wat is goed weer?
Voor mij: als het tussen 21 en 25 graden is, droog, en een beetje bewolkt.
Ik vind dat ook fijn. Van mij hoeft het geen 30+ graden te zijn.
Een aantal jaar geleden was ik in november op vakantie in Mexico. Elke dag 37/38 graden, het zweet gutste me continu van de rug. In Merida raakte ik op een gegeven moment in gesprek met een autochtoon, en die zei "Het is nu wel lekker koel, he?" Hah!Bleek dat het daar in mei regelmatig 55 graden is. Moet er niet aan denken.
In Londen is het ook pauperweer... regenachtig... herstel... voortdurend regen, winderig en grauw. Ik ben hier in elk geval niet voor het klimaat naartoe![]()
Zo, nou de eerste bevindingen aangaande FM 2011 Handheld (voor Ipod Touch, Ipad en PSP): just Brilliant. Hier ga ik mij zelf wel vermaken op vliegvelden, hotels etc, stuk makkelijker om dan de Ipad te pakken dan om mijn werk laptop op te starten, alles te installeren (mag FM11 niet om de werk laptop hebben) etc.
Het is als voor het 3D tijdperk, met een 2D pitch van boven. Beetje nostalgie..... gewoon brilliant.
Kan het iedereen aanraden die dit spel kan draaien/spelen...
Niet voor Nokia.![]()
Wow. Een storm hier.![]()
Is voorbij.![]()
Welke storm? Niets van gezien.
Gisteravond. Ongeveer om half 12.
Werk je er misschien?
Ik zal U iets laten weten als ik kom. Ahem.
Ik doe de research voor Nederland he....
maar nu heb ik geen internetverbinding thuis (Brixton) - en naderen wij de final deadline voor de research voor FM12 - dus nu ben ik er een paar avonden geweest om een hoop dingen te fixen. Makkelijk omdat Brixton naar SI ongeveer 20-30 minuten is met de trein. Waar ik werk is ongeveer dezelfde afstand, en van werk naar SI volgens mij ook ongeveer![]()
Hoe bevalt het wonen daar, Red? Ik vind Brixton ook wel een leuke buurt, de sfeer staat me wel aan.
Waar Ligt Brixton in de buurt? Kom meestal bij het charing cross en hammersmith ziekenhuis, bijde vlak bij elkaar in de buurt van de fulham palace road, is ook wel een leuke buurt
Ik ben nog niet echt geintegreerd in het nachtelijk leven zeg maar... maar wat me wel bevalt is dat het bij het station heel levendig is - je hebt de Brixton Market, Electric Avenue etc. en de Ritz, de Jamm and de Brixton Academy... ik woon zeg maar 10 minuten van het station vandaan en dat is eigenljik een best rustige woonwijk. Dus dat is ook weer prettig. Sfeer is verder prima. HEt is geen aggenebbesj ghetto wijk meer als wat het 5 jaar geleden was.
Ah ja, er stond eerst Saar Lott - ik begreep hem al niet
Brixton ligt in South London - 20 minuten van het centrum ongeveer.... ten zuiden van Waterloo, naar beneden naar Vauxhall en dan nog iets verder... en dan bij Clapham als dat bekend is.
En anders is Googlemaps je vriend![]()
N-VA buiten gebonjourd, MR binnen gehaald omdat met hen wel kon onderhandeld worden ... ligt hun alliantiepartner FDF dwars.
Had iemand van de mensen hier dit kunnen voorzien? Nee toch!
Ik dacht écht dat als je een centraal-rechtse partij als NVA buitenwerkt en een liberale partij met een extreem-rechtse geallieerde partij binnenhaalt, moet alles toch een stuk vlotter gaan?
Wat me het meeste choqueerd is dat zelfs Caroline Genez, die normaliter altijd plat op de buik gaat voor de PS (alles voor het postje!), zélf schreef dat de onderhandelingen totaal zinloos waren omdat het niet te slikken viel.
Nu vraag ik me af wat ze er door willen jagen... moet toch erg slecht zijn dan?
Zal wel naar buiten komen.
Ik denk dat Balkenende geschikt is. Hij is neutraal.
De Belgen hebben al problemen zat; laten we ze niet ook nog met Balkenende opzadelen.
Harry Potter bedoel je.![]()
En hij doet dus wonder, precies wat uw land nodig heeft.
ik zeg doe Balkenende, Rutte, Rouvoet, Wilders, Verhagen en die lachende griezel met zn defensie en ontwikkelingssamenwerking een enkeltje Belgie!!
(Then again, Belgie heeft mij eigenlijk niks misdaan)
Bookmarks