Die oudere draadjes zijn er nog, onderin bij Thread display options kan je het forum doorzoeken van af het begin.
![]()
Die oudere draadjes zijn er nog, onderin bij Thread display options kan je het forum doorzoeken van af het begin.
![]()
Kan iemand me de structuur van Oceanië uitleggen? Ik was wat aan het rondneuzen door de verschillende nationale teams en ik zag dat er een redelijk aantal geen World Cup quali's speelden... Moet je de OCE Cup winnen vooraleer je kan mee doen? Niet alle teams spelen die cup dus hoe zit alles nu precies in elkaar? Ik wil graag met een team van Oceanië naar de Wereldbeker, maar voorlopig lijkt het me dat ik enkel met Nieuw Zeeland zeker ben van kwalificatie.
Geen flauw idee bolleke.
Ik moet toch mijn nickname eens veranderen, want dat laatste komt toch verkeerd over. :-p
Och, ben toch met geluk bij Nieuw Zeeland terecht gekomen, dus geen probleem. Heb wel gezien dat je enkel Nieuw Zeeland en Fiji kan coachen, beetje spijtig...
Net een brief gekregen dat ik niet weerhouden ben voor een vacature... eentje waar ik 4u lang testen voor heb afgelegd, waarna ik voor de volgende ronde een lang gesprek heb gevoerd (en deels in het Frans als "verrassing" om te zien hoe je onder omstandigheden reageert)... allemaal goed en wel, maar een standaard briefje-van-kus-mijn-kloten dat ik "niet in het profiel pas" is om te kotsen. Hadden ze mij tijd én geld (treinticket is niet gratis) en hun de tijd kunnen besparen door me al in het begin te weigeren... mijn profiel ging in die maand niet veranderen hoor!
Nu heb ik zo veel zin om eens te bellen, spijtig genoeg heb ik de brief te laat gezien en zijn ze nu dicht. Of goed... anders zou ik zeker dingen zeggen die me nog zouden achtervolgen.
Geef ze het eerste telefoontje als ze terug open gaan. Goed begin van de dag.
Ik hou wel van bolleke,, speciaal.
Dat zeggen ze in Geel dus ook constant over me.
Ik kan ook al een tweede telefoontje gaan doen... wéér een rekening van telenet die bij de vorige huurders terecht is gekomen. De Post doet alsof er niets aan de hand is, maar ik kan weer administratiekosten betalen. Er is maar 1 van die 4 Telenet-rekeningen juist aangekomen, ronduit idioot!
Toen ik zei dat enkel Telenet rekeningen werden doorgestuurd maar bijvoorbeeld niet hun Nuon-magazines, Dexia-rekeningen en Mobistar-afrekeningen kon ze niets zeggen. Ik heb al 3-4 klachten ingediend bij die kutkloters, krijg je altijd een mailtje "uw code is XXXXXXX" en beetje later krijg je dan een mail dat ze er geen hol aan gaan doen.
Wanneer is die liberalisering van de postmarkt? Die komt geen dag te vroeg... eerder JAREN te laat.
standaard grap, er is namelijk eentje dichterbij mijn thuis![]()
Daar kies je natuurlijk niet zelf over.![]()
PCMegastore was vorig jaar of begin dit jaar failliet. Waar kan ik notebooks kopen met goedkopere prijzen?
Man, man, man. Er wordt nu overlegd over een minderheidskabinet van CDA (jawel, de partij die de kiezers overduidelijk NIET in de regering willen zien) en VVD, met 'gedoogsteun' van de PVV. Ze zijn nu echt helemaal maf. De PVV kan zo a) alles torpederen en b) het beleid beinvloeden zonder de verantwoordelijkheid ervoor te dragen. Kunnen ze lekker mekkeren en nog meer achterlijken op zich laten stemmen de volgende keer, zelfs als ze zelf schuld zijn aan de fiasko's die dat ongetwijfeld oplevert. Is de VVD echt zo machtsgeil dat ze daar intuinen?! Blijkbaar. Niet.te.geloven.
Ik wil bovenvermelde vraag nog altijd weten.Belgie veel te duur.
----
Waar is iedereen zeg!!!
Ik ben zoals onkruid: ik blijf.
Enige dat ik kan zeggen is laptopshop.be. Winkel in Antwerpen waar je vrij goed je specificaties kan zetten en waar ze duidelijk zijn. Of ze goedkoper zijn ... geen idee.. ook vrij relatief omdat de producent natuurlijk zelf al een prijs zet.
/meldt zich
Ik weet helemaal niks van laptops. Te veel prijs voor te weinig, tenminste, wanneer je zoals ik geen donder geeft om het mobiele aspect van een computer.
Duur. Ten minste is de Nederlandse versie (laptopshop.nl). Ik heb gehoord dat het in Duitsland goedkoper is, maar ik ben arm. Ik heb geen credit card.
Misschien is het ook handig als iemand weet of er een Duitse computerwinkel bij de grens is. Misschien kan ik met een trein gaan.
Duitsland is goedkoper omdat het BTW tarief daar lager ligt (12% ipv 21%). Mijn vriendin woont dichtbij Nederland en Duitsland, zij kan het zich veroorloven om eens rond te gaan kijken, en je kan dus volgens haar idd "koopjes" doen.
Just back from holiday..
Volgens mij ontloop het allemaal niet zo heelveel meer, gewoon goed kijken naar aanbiedingen is mijn ervaring, anders kan Duitsland wel eens aardig uitpakken, maar dan moet je er net wel zijn.
Pppfffft, wat een bak ellende die Elbe tunnel, van de 5 tunnel buizen gooien ze er 3 dicht voor onderhoud, snap dat het een keer moet gebeuren, maar gisteren waren er toch wel heel veel vakantie gangers die of naar huis gingen (de Ollanders en Duitsers) of op weg gingen naar vakantie (de Denen en Duitsers), heb gewoon lachend (nou ja lachen) 2,5 uur over 13Km gedaan... Maar goed, de kinderen hebben het goed volgehouden, niet gezeurd enzo.
Nog nieuws alhier?? Weet inmiddels van de formatie, maar voor de rest nog wat, zat echt in een "blind" spot, geen Inet, NL kranten geen ENG TV (CNN, BBC)..
Alles zijn gangetje Mica.
En hoe is het verlof geweest? Laat ons wat mee genieten.![]()
Er is wel een Media Markt in Herzogenrath, zei een studiegenoot. Het is vijf minuten van Kerkrade. Ik weet alleen niet of het goedkoper is. De prijzen zijn wel Duits.
Alles wel, heerlijke vakantie gehad, op 1 dag na (de laatse dag) goed weer gehad, zo ongeveer 20 - 25 graden, onbewolkt, dus lekker. Als het wat fris was (20 Gr) er op uitgeweest naar viking dorpen/musea, Farup Sommerland (geweldig pretpark), op een 3-master gevaren (Aalborg Tall Ship Races) en als het beter was lekker naar het strand (je mag daar met de auto het strand op).
enige minpuntje, je zit daar (Noord Jutland, regio Rodhus/Blokhus/Pandrup) echt in een "blind" spot news wise, geen internet, zelfs niet op de BB, geen NL kranten, geen NED/ENG tv, dus helemaal geen idee wat er allemaal gebeurd, toen we in Aalborg waren (waar ik veel kom voor mijn werk) wel gewoon bereik op mijn BB, maar dat is echt het enige min puntje, oh en de terug reis door de Elbe tunnel, maar goed dat kan overal bebeuren, zijn al aan het kijken voor zomer 2011.
Moet zeggen ook wel lekker hoor geen internet, even geen gespeel met de BB of laptop, wel jammer dat je dan ook verstookt blijft van al het NL nieuws.
maar eigenlijk was er weinig verandert toen je terugkwam.
Politiek is nog steeds aan het steggelen
Laura ook
en met een aantal potentiële Ajax spelers is het ook nog steeds welles nietes
Bananenrepubliek der Nederlanden!
En dat van Ajax baart mij nog de meeste zorgen, aangezien we toch waarschijnlijk over 1 jaar nieuwe verkiezingen zullen hebben.
Laura ????????
---
Verdomme heb een houten kop. 10 Duveltjes doen dat met een mens hè.![]()
Het zeilmeisje...
Purefun interesseert zich niet in minderjarige meisjes![]()
Wel ik werk op de Jeugdrechtbank.![]()
Ah, straffen en zo. "Dit doet mij meer pijn dan jou"![]()
én first-hands aan minderjarige meisjes geraken ook ... de snoeperd!
het is buigen of barsten!
Vrijdag mannenavond.![]()
Och het zijn mijn drie beste vrienden en ik.
We drinken meestal al wat champagne bij iemand.
Dan ergens iets eten, altijd ergens anders, daarna serieus doorzakken op café.
Nadruk op serieus, tot een uur of vijf of later. Dan slapen.
Tuurlijk heb je vrienden Mica.
bolleke daarentegen.
Hahaha.![]()
Morgenavond komt een oud-collega van de platenzaak waar ik vroeger op vrijdag werkte op bezoek, dus dat wordt vermoedelijk ook een hele avond ouwehoeren over voetbal, muziek en politiek.
FM11 is aangekondigd met enkele vernieuwingen... zijn er wel weinig niet? In de eerste paragrafen klinkt het nog dat er nog nooit zoveel nieuwe zaken zullen zijn, maar na nieuwe trainingen (EINDELIJK), "real time negotiations" (lig ik helemaal niet wakker van) en dynamic league reputation en misschien nog eentje dat ik nu vergeet, klinkt het toch niet zo vetjes. Bon, 100 nieuwe animaties... fijn, maar ik ben klassiek en bekijk het in 2D.
Die dynamic league reputation is wel fijn maar komt verdorie te laat! Nu ik probeer de wereldbeker te halen met telkens een ander land van een ander continent (en ondertussen in België blijf trainen), is België super goed geworden (die staan gewoon hoog door onze "talentvolle spelers"... je weet wel, die dat al jaren zijn) maar worden we afgestompt door die league reputation.
Enfin... we zullen zien, maar "before Christmas" klinkt toch wel heel ver weg.
Ik denk wel dat het dit jaar later gaat zijn, inderdaad. Maar zo rond de gewoonlijke datum kan natuurlijk ook nog.
En ik vind de negotiations "vet".![]()
Ja, jij hebt een manier om met mensen om te gaan.![]()
http://www.tweakers.net
Maar alleen als je geluk hebt. Je kunt de prijzen sorteren. Dan kun je kijken welke winkel welke prijs heeft, maar alleen als de winkel het notebook nog heeft. Anders betekent het dat je geen geluk hebt.
Ik moest in één uur een lijst een beetje doornemen. Het komt uit dat een Compaq beschikbaar is bij modern.nl, laptopshop.nl, en wehkamp.nl. De prijs is rond €400.
Morgen ga ik nog naar BCC in Heerlen. Als ze een goedkopere met betere specs hebben, zal ik er daar een kopen. Anders bij een van de drie bovengenoemde winkels.
Interessant, ga het eens proberen.
Bij BCC waren er niet veel keuzes. Er waren ongeveer zeven netbooks en 12 notebooks. Ze waren ook duurder. Dus, ik ga er waarschijnlijk één bij wehkamp bestellen.
Pffft, geen ruzie, spijtig![]()
Spijtig??????????
absoluut, niets dan voordelen!
Nu ben ik U totaal kwijt zulle!!
Dat kan ik begrijpen.
Kloteregen! Mijn vriendin heeft nu twee weken vrij... hadden plannen gemaakt voor uitstapjes te maken... Gisteren zijn we plan C gaan doen omdat elk museum dat we vonden gesloten was op maandag, behalve Flanders Fields (wat ons wat te ver was). Vandaag stond de zoo van Antwerpen gepland... gaan we uit veiligheid maar niet doen, we waren er al eens een keer toen het druilerig was. Dan zie je toch heel weinig dieren hoor! Morgen Planckendael, ik duim op beter weer, maar ik reken er niet op, wordt weer improviseren.
Vandaag Natuurhistorisch Museum, ben daar sinds mijn 6de niet meer geweest...
En blijkbaar heeft iemand *kuchiknietkuch* te snel gelezen want de Bozar is in de zomer dus wel open op maandag.![]()
Ben onlangs nog naar de zoo geweest (die van Antwerpen) was totaal zijn geld niet waard aangezien ze daar grote verbouwingen aan het doen zijn.
Planckendael is heel goed om eerlijk te zijn, ben er dit jaar al twee keer geweest.
Olmense zoo is ook niet slecht hoor.
Ben zelf niet zo museumachtig tenzij het over geschiedenis gaat.
Mja, die ene keer dat ik naar Olmen ben gegaan trok het echt op niets: dieren zagen er ongelukkig uit, de tijgers leken zonder moeite te kunnen uitbreken... als ze moeite zouden doen. Ik ben daar toen met een heel slecht gevoel buiten gegaan. Dat is ondertussen ook wel 10 jaar geleden of zo...
Wel spijtig te horen van Antwerpen. Bon, dat hangt af van het weer volgende week dus geen man over boord. :-D Planckendael gaat hopelijk fijn zijn: 20 minuutjes met de auto, niet té groot, genoeg zaken binnenshuis als ik me goed herinner en een beetje verder is een whiskyzaak![]()
Planckendael is de grootste dierentuin hoor. Als je alles tegoei wilt zijn krijg je het niet gedaan op één dag. Wel ik toch niet.
Even wat anders, ligt het aan mij, maar ik heb moeite om te linken op het forum, het lukt wel, na een keer of wat proberen, maar vaak kiez ik het woord/zin en als ik dan eenmaal de link heb en op OK klilk is de link op een hele andere plaats in mijn post terecht gekomen, vaak daar waar het windowtje van het linken staat. Met het oude forum had ik dit niet. Ben ik de enige???
Ok, ik gebruik safari V5.
Nee, geen last van. IE7.
Mhh, gaat het dan eens proberen met IE (Safari en IE enige twee browsers die ik mag gebruiken van werk en dus thuis ook, ben er aan gewend, eigenlijk gebruikt mijn vrouw IE en ik Safari).
Er zijn veel verschillen tussen de browsers, er wordt over gebabbeld in the mods forum. En heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel over hoe het forum er zou kunnen uitzien.
Mooie dag vandaag, dus vanavond maar weer de Weber even aansteken, mhh nu al zin in, lekker met een rosé-tje er bij...
Heel de week mager weer, vandaag in pak met das gaan solliciteren en zeggen ze dat het tot 28° kan worden... ik ga lekker bezweet aankomen (is nog 20min van het station stappen). Bah!
Natuurlijk gaat het daarna weer regenen. Eén dagje meer regen had nu echt geen kwaad gedaan hoor!![]()
Ik heb net Fm 2010 gekocht en de key werkt niet.. kan ik het spel gewoon niet spelen en ben ik 25 euro kwijt
Kan iemand me helpen????
Kan je even kijken of je 0-o's of 1-I's hebt? Die zijn niet zo duidelijk te zien. Als dat niet helpt, ga je even hier wat mensen van Sports Interactive moeten contacteren, moet je even hier melden dan zodat we even mee zoeken.
Net nu de temperaturen in Bayern weer naar de hoge twintigers gaan, heb ik een weekje vrij, da's mazzel. Wel heb ik aan de vrouw (die met dochter 'effe' weg is: zes weken Thailand/Maleisië) beloofd het één en ander aan klusjes rondom het huis op te knappen, dus helemaal luilekkerland wordt het niet.
Zo, vrouw en dochter reisje Thailand, hoezo jij niet mee?
Ach dat klussen komt wel goed op de laaste dag voor ze terug komen toch, kun je de rest van de week een beetje relaxen![]()
Ik kon geen vrij krijgen - het idee was dat ik ook twee of drie weken die kant uit zou komen, maar toen had ik mijn nieuwe baan nog niet. Toen ik de baan had, bleek, dat alle weken in aug/sep al vergeven waren. Jammer dan, dan ga ik volgend jaar wel mee. Ze bedenkt wel een ander mooi land
Haha, stel niet uit tot morgen wat ook nog wel overmorgen gedaan kan worden...
Doen ze een rondreis?
Ja, van Bangkok via de westkust naar Kuala Lumpur en nu zijn ze via de oostkust weer op weg naar Bangkok, waarbij ze af en toe even een paar daagjes blijven hangen of naar eilanden voor de kust gaan om daar een tijdje te blijven.
Ik heb vandaag alle benodigde ingrediënten voor het schilderen gehaald, morgen wordt het aanpakken geblazen. Ben d'r nou al moe van![]()
Goh, ondertussen heb ik toch al wat ervaring opgedaan in het schilderen, dus als je hulp nodig hebt, DJ: negeer mij.![]()
Aha schilderen kan toch zo mooi zijn, als je iemand inhuurt.![]()
Last edited by Purefun; 25-08-2010 at 22:09.
koud pilsje in de hand, lekker onderuit ...
Jullie zijn al even grote experts als ik, zie ik wel
Natuurlijk moest ik eerst de muren van de kinderkamer poetsen. Dat was meteen alweer meer werk dan ik gedacht had. Potlood op de muur houdt beter dan verwacht![]()
hangt ook deels af van je verf natuurlijk... nu, het zal er wel af zijn geraakt hoop ik?
Tja, wat ze daar tien jaar geleden tegenaan gesmeerd hebben, dat weet ik ook niet. Het waren wel meerdere lagen, waarvan er één oploste bij poetsen met warm water en azijnpoetsmiddel. Een soort van kalk dus, het betere broddelwerk. Voordeel is wel, dat de muur nu zo goed als kaal is. Nog even wat antischimmelspul in de verfpot kiepen en dan rollen geblazen. Vreselijke kleur, dat lichtroze. Maar ja, als mijn kleintje dat wil, komt het erop. Ze moet er zelf in leven![]()
Bedoelt ge dat krijt dat in feite is voor op straat te schrijven?
Ga naar de Memorial straks.![]()
Ja, dat antischimmelspul is behoorlijk giftig, staat erop. Maar ik moet het niet direkt verwerken, het verdunt en lost op in de verf. Ja, die ging ik toch al niet eten of in mijn haren smeren
Als het goed is, hoef ik maar één laag aan te brengen, de meneer van de verfwinkel zei dat dat met deze verf mogelijk is. We zullen zien hoe het eruit ziet wanneer het droog is. Heb genoeg over voor het aanbrengen van correcties.
Het is mogelijk zei hij? Dus het zal zo wel niet zijn.![]()
Zeker nu, als hij je wat wilde aansmeren zou hij zeggen dat het meerdere lagen moesten zijn.![]()
Hier in München heeft het ook wel wat geregend, maar zoveel als in Nederland niet. D'r moet toch aardig wat gevallen zijn om zoveel overlast te veroorzaken.
En de zomer was zo mooi begonnen.
Hopelijk wordt september toch beter.
Wat een kloteweer de laatste tijd zeg. Ja ik val in herhaling.
Op het 1u journaal op één sprak De Boosere al van "nog geen nazomerweer"... Ik dacht dat september technisch nog tot de zomer hoorde?![]()
Neen :
Maar ;Om praktische redenen begint de meteorologische zomer eerder, op 1 juni op het noordelijk halfrond en op 1 december op het zuidelijk halfrond. Deze duurt dan tot 1 september respectievelijk 1 maart.
Het astronomisch bepaalde begin van de zomer is de zomerzonnewende (rond 21 juni op het noordelijk halfrond en rond 21 december op het zuidelijk halfrond). De zon gaat dan door het zomerpunt, de zon bereikt die dag de hoogste stand boven de horizon en de dag duurt het langst. De zomer eindigt met de herfst-equinox (rond 23 september op het noordelijk halfrond en 20 maart op het zuidelijk halfrond).
Ach, de twee omgewisseld. Nazomer dus ... een natte.![]()
Laat ons eerlijk zijn we hebben slechts één maand in totaal goed weer gehad.![]()
Dan zag het er in München toch beter uit. Landklimaat. Straks in Oktober/November gaan we weer onder nul en dat houden we dan een maand of vier zo, met een beetje mazzel (ik ben een grote fan van winterweer).
f***********************ck, net bloody terug van Lyon, krijg ik een belletje van mijn manager, met het fijne verzoek of ik dan nog vanavond ff naar Bologna kan gaan. Nou ja, daar wordt ik toch uiteindelijk voor betaalt, maar leuk is het ff niet.![]()
Ach, misschien is het daar wel mooi weer.
Zeg godver, als je volgende keer naar Lyon gaat, zeg het dan even. Kun je eventjes langs Stade Gerlanden een mooi truitje kopen van the sexy one.
Verhuisd. Een beetje vreemd gevoel.
Bookmarks