Nou... d'r kon wel eens een buitje vallen. Maar plenzen zal het waarschijnlijk niet.
http://www.wetter.de/wettervorhersag...-muenchen.html
Nou... d'r kon wel eens een buitje vallen. Maar plenzen zal het waarschijnlijk niet.
http://www.wetter.de/wettervorhersag...-muenchen.html
Ik wil best wat dikker worden, maar volgens de arts toen is mijn stofwisseling zo snel.
en bier natuurlijk
Spul? What spul?Ik ben al zo sinds ik op basisschool was.
Geen lekkere hamburgers in Nederland. McDonald's and Burger King zijn niet lekker.
Ik kan geen bier drinken. Het stinkt. Wijn en champagne, maar geen bier.
Heb ik gezegd dat het lekker moest zijn?Vreten die rotzooi!
![]()
van wat wordt je mager?
speed, niet?
55 kg!!!
Ik ben iets zwaarder.
Leef dan ook op bier, vet en nog meer bier.
Effe zonder geintjes: een beetje aan de dunne kant, daar word je 100 jaar mee. Beter zo dan een schildklierafwijking en 150 kilo wegen. Of al het lekkers niet kunnen laten staan en 100 kg wegen, zoals ikLater als ik groot ben, ga ik daar echt nog eens iets aan doen :/
Had ook zo iets gehoord: heb je wat spek aan je lichaam, heb je meer isolement en kan je langer zonder eten.
Nu, alles is relatief natuurlijk.
Bijvoorbeeld, mijn vader en ik zijn enkele jaren geleden naar Peru getrokken, we hadden beiden hoogteziekte (een berg van 4500m oversteken op een uurtje is NIET gezond).
Ik heb wat overgewicht en ik zat te sterven.
Mijn vader fitnesst, loopt dagelijks en is afgetraind, maar had het misschien nog erger dan ik.
Ik werd ziek omdat ik niet genoeg zuurstof nodig had om mijn logge machine te onderhouden, hij werd ziek omdat zijn lichaam te veel zuurstof vroeg om zijn conditie en spieren te onderhouden.
Dat kan je gerust doortrekken naar lichaamsgewicht: ondergewicht en overgewicht zijn niet goed. Je zit beter op "normaal" gewicht maar dan liefst tegen de grens van overgewicht aan voor de reden die ik hierboven al schreef.
Last edited by bollekewol; 22-07-2011 at 20:34.
zeg, georginho (if that is your real name): had je al verteld wat je lengte is?
55kg voor 1m65 is ok
voor 1m95 verontrustend mager
op welk rekeningnummer kunnen we doneren?
Met bijbehorende bestanddelen, natuurlijk. Bratwurst, Kartoffeln, Maß ^^
oooh yeah!
Hebben jullie Red trouwens al gezien op deze fora sinds de downtime???
nope
maar ik was zelf een tijdje weg dus ...
Neen hij is nog niet terug, maar hij was bezig om een job in London te krijgen, misschien heeft hij het wel druk met verhuizen of zo als het gelukt mocht zijn.
Ja hij zit nu in Londen voor zover ik weet.
Maare ; Lekker Grolsch Beugel of een leffe van de tap.....
Maredsous triple
Biervoorkeur? Mwah. Grosso modo: als het maar koud is en voor mijn neus staat![]()
Rochefort 10, Duvel, Straffe Hendrik, Tripel Karmeliet, en een Chouffe van t vat
blonde Ciney ook ...
onder andere ...
is Heineken een biertje? :/
Absoluut niet en buffalo uw bierkeuze staat mij geweldig aan aangevuld met een frisse Omer.
Dorst maakt rauwe Heineken zoet, of zoiets![]()
Eh, het is Mica hoor, hij geeft constant foute antwoorden.![]()
probleempje met je keyboard?
Iemand nog een goede film gezien de laatste tijd?
ja, maar niet in de cinema als je dat bedoelt.
Ik vind Zodiac heel goed, had die dit weekend nog opgezet.
hopelijk toch nog wat terrasjesweer de volgende dagen en weken, nu de dagen nog relatief lang zijn ...
Mja laat ons hopen.
Ziet er nu wel aardig uit.... ga vandaag lekker naar Brugge toe, misschien even na het werk een terasje pakken... al daar
Sint-Jansziekenhuis?
Yep..... Gisteren ff geweest...maar geen tijd voor een terrasje helaas, vandaag maar gedaan in London, lekker pintje gepakt... heerlijk.
Enne mooi weer vandaag, jammer dat het morgen alweer over is...........
grijs, grijs, grijs :/
Vreemd. In Track and Trace staat dat een pakket voor mij gisteren is afgeleverd. Ik heb niets gezien.
Gezien. Stond bij de andere deur.
twee voordeuren?
rich *******
Er zijn veel kamers en de eigenaar heeft twee voordeuren. De ene is alleen voor een kluis, maar de chauffeur van de PostNL wist dit natuurlijk niet.
de eigenaar = je pa?
Ik woon in een studio.
Mooie comeback van Sint-Truiden.![]()
Weekend was kort en regenachting, wel met de kids gaan mini golfen...... tussen de buien door, vonden ze fantastisch.....
Nu lekker in Kegworth, UK. Lekker Indian eten elke avond....
Heb nog nooit Indisch gegeten!!!
Ik heb heel graag pikant.
Mijn vader is thuis in Aziatische keukens, maar toen ik met hem in Tamil Nadu was, maande hij de kok van het hotel aan om niet te pikant te gaan omdat ik dat waarschijnlijk niet aan zou kunnen (oh, de bezorgdheid is toch pakkend)... Bij zijn eerste hap, begon hij spontaan tranen te laten... Ik had er helemaal geen last van, heb toen ook zijn bord leeg gegeten.
Alles hangt af van de kok en jezelf, denk ik.
tja, je kan het pas weten als je het geprobeerd hebt zou ik zeggen
dus misschien toch eerst die extra spicy proberen?
Tuurlijk.![]()
je zult het wel merken erna als je niks meer proeft, en de volgende dag je uit je aars bloedt
oh ja, het schijnt dat, als je mond in brand staat van iets te pikant te eten, je best geen water drinkt om te blussen maar melk
nog nooit moeten uittesten
Melk verzacht, water geeft enkel koeling.
Inderdaad, melk 'plakt' in de mond en zorgt voor een beschermend laagje. Alcohol is zelfs beter dan water omdat het wat verdooft.
Je kunt beter iets eten tussen je pikante eten en je melk. Anders is het goed in je mond, maar niet in je darm en dan moet je snel naar de rustruimte.
http://www.nu.nl/economie/2588051/laatste-postkantoor-sluit-deuren.html
Het eind voor een mooi tijdperk.
Ik heb geen probleem met postkantoren binnen winkels, maar ik vind de zelfstandige gebouwen mooier. Wandelen binnen de stad, bank links, postkantoor rechts, ... .
Zo, net weer thuis. Moest een bliksembezoek aan Nederland brengen want mijn pa moest een operatie ondergaan waarbij ze niet zo zeker waren of hij het wel zou overleven. Maar het is allemaal gelukt, dus het acute gevaar is over. Hij moet nu wel weer aan de chemo want zijn kanker is terug. Minder fijn allemaal maar ja... leven is dodelijk en zo.
Soory om dat te horen makker, al het beste voor uw vader ...
Heel veel sterkte aan beiden!
veel sterkte DJ
Sterkte aan allebei.......
Blijft een kut ziekte......
heeft het niet ook deels te maken met de verlenging van de levensduur?
ik geloof sterk dat dit niet een moderne ziekte is, maar dat die al lang bestaat... we hadden vroeger de kennis en know-how niet om ze op te sporen.
Misschien voor Micado: ik weet niet of we in Nederland mercurochroom nog verkopen. Kan ik dit or iets vergelijkbaars (wat?) kopen in de drogist? Had een kleine wond op de voet.
Hondelulluuuuuuuh!!!!
Dat is in sommige gezelschappen Haags voor "hoi"
Wat een moeilijk woord. Rare Hagenaren/Hagenezen.![]()
De eigenaar van de platenzaak waar ik vroeger één dag per week werkte was er heel trots op was dat zijn oom de term 'hondelul' in het betaald voetbal had geïntroduceerd. Hij had zelfs een krantenknipsel uit die tijd achter de kassa hangen.
Piet Romeijn, rechtsback van Feyenoord, onthoud die naam. Seizoen '69/70, als ik mij niet vergis.
Geen probleem. Zal de drogist zelf vragen.
Die wolken van gisteren trekt inderdaad naar noord-oost door. Gelukkig schijnt de zon hier. Ongeveer 20 graden ook.![]()
Leuven werd goed getroffen, mijn dag was goed gevuld.![]()
Bookmarks