@bollekewol,die formule was dan alleen maar besproken met k11 (nadat ze gestemd hadden voor terug naar 18 ploegen te gaan),niet in't bijzijn van de g4,dat heeft lambrecht toegegeven en hvh was bereid om naar dat voorstel te luisteren indien het effectief gedaan was.
zelfs als rsca supporter ben ik blij dat ze afgeschaft worden (spijtig van't geld,ma ze moeten het maar op een andere manier vinden,zoals privesponsors ,transfers,enz...) ,want het draaide alleen maar om't geld.
ps:hopelijk niet aan de ticketprizen

ik vind het spijtig dat het hedendaagse voetbal praktisch alleen maar om geld draait,zie maar naar de toewijzingen van de wk's,en niet meer om de sport zelf.
ik hoop van harte dat er ooit in nabije toekomst iemand aan de macht komt die zegt dat alle ploegen met veel schulden (zoals chelsea,arsenal,barca,real madrid,man city,man ut,juventus,inter,ac milan,enz...) gewoonweg eurpese deelname ontzegt,ma dat zal wel een droom blijven.
als belgische/nederlands club kan men zich nooit meer meten met deze clubs zolang dat die geld mogen uitgeven dat ze eigenlijk niet hebben.
de financiele kloof is gewoon te groot geworden om europees nog van belang te spelen met natuurlijk wel een paar uitschieters (anderlecht vorig jaar,ajax dit jaar).
wat ik hierbij bedoel is dat we europees nooit nog aan de top zullen geraken,ma dat we af en toe wel ene keer kunnen stunten.
Bookmarks