PDA

View Full Version : Januari Challenge: Los Angeles Galaxy

Opperkleurder
01-01-2008, 02:37
Deze maand gaan we het aan de andere kant van de oceaan proberen. We nemen het roer over van Ruud Gullit die vanwege heimwee van zijn vrouw naar de PC Hooftstraat halsoverkop terug moest keren. Jullie krijgen de leiding over het team met superster David Beckham, het eeuwige talent Donovan en wereldreiziger en oud PSV'er Xavier.

In de MLS zijn een hoop regels en ook bij deze challenge zijn enkele regels opgesteld.

De regels:
- Enkel de officiële database van Sports Interactive.
- Vrij keuze van competities mits de startdatum van het spel maar ligt in januari 2007.
- Niet cheaten
- In dit topic een screen van de eindstand van seizoen 1 en eventuele Conference (halve) finales
- Deadline is 31 januari om 23:59

Degene die het verste komt in seizoen 1 zal deze challenge winnen.
Wanneer meer mensen op een gelijke positie uitkomen zal het aantal punten de doorslag geven. Wanneer dit ook gelijk is wordt gekeken naar het doelsaldo.

Heel veel succes!

Opperkleurder
01-01-2008, 02:37
Deze maand gaan we het aan de andere kant van de oceaan proberen. We nemen het roer over van Ruud Gullit die vanwege heimwee van zijn vrouw naar de PC Hooftstraat halsoverkop terug moest keren. Jullie krijgen de leiding over het team met superster David Beckham, het eeuwige talent Donovan en wereldreiziger en oud PSV'er Xavier.

In de MLS zijn een hoop regels en ook bij deze challenge zijn enkele regels opgesteld.

De regels:
- Enkel de officiële database van Sports Interactive.
- Vrij keuze van competities mits de startdatum van het spel maar ligt in januari 2007.
- Niet cheaten
- In dit topic een screen van de eindstand van seizoen 1 en eventuele Conference (halve) finales
- Deadline is 31 januari om 23:59

Degene die het verste komt in seizoen 1 zal deze challenge winnen.
Wanneer meer mensen op een gelijke positie uitkomen zal het aantal punten de doorslag geven. Wanneer dit ook gelijk is wordt gekeken naar het doelsaldo.

Heel veel succes!

Rubinho
01-01-2008, 03:28
Leuke uitdaging, mooie introductie.
Ik doe weer mee.

amrabat
01-01-2008, 05:25
Inderdaad leuke uitdaging, ik ben alleen tijdje geleden begonnen met de December challenge met Sparta, ik weet ik was te laat maar wou toch even proberen hoe het uitpakte enz. Maar ik doe zeker mee met deze challenge na Spartahttp://community.sigames.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif!

meskers
01-01-2008, 07:26
mag dus niet met 8.0.1 patch

superwalli
01-01-2008, 12:13
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by meskers:
mag dus niet met 8.0.1 patch </div></BLOCKQUOTE>

Jawel hoor, 8.0.1 is ook een officiële database.

Deze challenge lijkt me weer erg leuk, de tijdsduur van een seizoen maakt de uitdaging iets groter.

meskers
02-01-2008, 00:37
Likt me ook een mooie challenge, ik zal tussentijds ook is een screen posten. Kan iemand mij vertellen hoe je dat ook alweer doet. succes allemaal

Opperkleurder
02-01-2008, 01:44
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by meskers:
Likt me ook een mooie challenge, ik zal tussentijds ook is een screen posten. Kan iemand mij vertellen hoe je dat ook alweer doet. succes allemaal </div></BLOCKQUOTE>

alt + print screen
plakken in paint
uploaden via www.imageshack.us (http://www.imageshack.us)

8.0.1. mag ook, graag zelfs http://community.sigames.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif

amrabat
02-01-2008, 06:08
Misschien een beetje vroeg maar ik had een leuke suggestie voor de Februari Challenge.
Ik zat te denken aan Leeds United, vroeger een fantastische club die CL heeft gespeeld maar nu hopeloos afgezakt naar de 2e divisie van Engeland. Met clubicoon Tore André Flo wil de club weer hogerop zien te komen.

Opperkleurder
03-01-2008, 01:11
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by amrabat:
Misschien een beetje vroeg maar ik had een leuke suggestie voor de Februari Challenge.
Ik zat te denken aan Leeds United, vroeger een fantastische club die CL heeft gespeeld maar nu hopeloos afgezakt naar de 2e divisie van Engeland. Met clubicoon Tore André Flo wil de club weer hogerop zien te komen. </div></BLOCKQUOTE>

Leuk idee, het lijkt mij dan het leukste Leeds zo snel mogelijk terug te brengen naar de PL, denk alleen dat 1 maand daarvoor een beetje kort is.

meskers
03-01-2008, 03:08
Ik zit nu op me werk en kan geen screen posten, maar heb 8 wedstrijden gespeeld 2 verloren , 1x gelijk en rest gewonnen, sta nu 3e. iemand anders ook al begonnen

amrabat
04-01-2008, 07:27
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by Opperkleurder:
<BLOCKQUOTE class="ip-ubbcode-quote"><div class="ip-ubbcode-quote-title">quote:</div><div class="ip-ubbcode-quote-content">Originally posted by amrabat:
Ik zat te denken aan Leeds United, vroeger een fantastische club die CL heeft gespeeld maar nu hopeloos afgezakt naar de 2e divisie van Engeland. Met clubicoon Tore André Flo wil de club weer hogerop zien te komen. </div></BLOCKQUOTE>

Leuk idee, het lijkt mij dan het leukste Leeds zo snel mogelijk terug te brengen naar de PL, denk alleen dat 1 maand daarvoor een beetje kort is. </div></BLOCKQUOTE>

Voor de echte FM'er is dit wel te doen, maar ik ben met je eens dan moet je ook echt vollop spelen. Je zou er een 2 maanden challenge van kunnen maken maar ja wie ben ik om dat te zeggen

T-IceMan
08-01-2008, 12:37
Ik doe dit keer eens niet mee, wil me eventjes wat focussen op mn eigen games http://community.sigames.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif.

Dirkjan
10-01-2008, 14:07
heb het geprobeerd, maar wát een rare regels allemaal. Ben in april gestopt nadat ik ineens abel xavier kwijt was. dat was de druppel http://community.sigames.com/groupee_common/emoticons/icon_smile.gif
Geef mij maar gewoon een europese league

Rubinho
12-01-2008, 03:07
Je had hem toch wel een rugnummer gegeven?

Iedere speler die voor aanvang van de competitie geen rugnummer heeft krijgt een vrije transfer.

Het is me gelukt om Marvin Angulo vast te leggen. Kan Beckham lekker naast die graftak van hem op de tribune plaatsnemen http://community.sigames.com/groupee_common/emoticons/icon_biggrin.gif

Dirkjan
21-01-2008, 13:38
ik wacht met smart op de volgende challenge!

Rubinho
02-02-2008, 02:17
Heeft er iemand deze challenge gewonnen?

Opperkleurder
03-02-2008, 01:27
Niemand, helaas. Zal vandaag een nieuwe starten. Was de afgelopen dagen weg namelijk, en dus hier nog niet aan toe gekomen.

superwalli
03-02-2008, 04:24
Ik kwam zelf niet verder dan halverwege het seizoen, het MLS-systeem ligt me totaal niet, wellicht hadden meer mensen hier last van?
Toch was het geen gek idee van Opperkleurder, ik kijk nu al uit naar de volgende.