PDA

View Full Version : Trainen

amrabat
24-12-2007, 14:33
Hallo!

Ik ben paar weken geleden net begonnen met FM08 heb er al een seizoen op zitten met Ajax kampioen geworden en beker gewonnen + Diego binnen gehaald. Maar ik zal even tot mijn punt komen ik heb gezien in sommige screenshots dat spelers beter kunnen worden, dat kan vast door trainen ofzo maar hoe kun je dat precies doen dan?

Alvast bedankt!

amrabat
24-12-2007, 14:33
Hallo!

Ik ben paar weken geleden net begonnen met FM08 heb er al een seizoen op zitten met Ajax kampioen geworden en beker gewonnen + Diego binnen gehaald. Maar ik zal even tot mijn punt komen ik heb gezien in sommige screenshots dat spelers beter kunnen worden, dat kan vast door trainen ofzo maar hoe kun je dat precies doen dan?

Alvast bedankt!

Opperkleurder
25-12-2007, 00:48
Waarschijnljk heb je wel gezien dat het onderdeel training in FM zit. Standaard staat deze training ingesteld dat iedereen hetzelfde traint. Dit kan je zelf veranderen. Een verdediger heeft een andere training nodig dan een spits namelijk. Probeer hier een beetje mee te spelen. Verder is het belangrijk om goede trainers te hebben en deze ook toe te wijzen aan een bepaald onderdeel.

amrabat
25-12-2007, 08:24
Oke, ik zal het meteen gaan proberen !

Bedankt http://community.sigames.com/customicons/icon14.gif