PDA

View Full Version : Football manager 2009 NEW probleem

Ymson
06-09-2009, 12:56
Hallo,

Ik heb football manager 2009 ook een paar maandjes. Ik heb FM orgineel gekocht dit jaar. Hij heeft het altijd goed gedaan, zelfs gister nog. Vandaag krijg ik bij het opstarten de volgende melding:

'Steam - spel niet beschikbaar
dit spel is geactiveerd met een productcode die alleen in een specifieke regio geldig is. Aangezien je nu niet in die regio bent, kun je FM 2009 niet spelen.'

Ik heb mijn computer niet verplaatst! Hoe kan die in godsnaam, iemand een idee en hopelijk oplossing?

Groetjes

Purefun
06-09-2009, 19:18
Als ik mij niet vergis moet je in Steam de regio aanduiden waar je woont. Zie eens of dit veranderd is!

Micado
06-09-2009, 19:51
Heb je Vista of XP? anyway, probeer het volgende:

XP: Zoek in explorer naar de folder C:\Documents en Settings\[jouw gerbruikers naam]\Steam\Steamapps\Football manager 2009 (of zo iets, misschien een seach doen op Steam***)
in deze folder staat als het goed is FM2009.exe, rechter klik met de muis en create shortcut naar buroblad/desktop en probeer het van hier te starten.

Voor Vista eigenlijk het zelfde maar dan staat het in c:\Users\[jouw bebruikersnaam]\Steam\Steamapps (of zo iets, ff zoeken eventueel), wederom zoeken naar de FM2009.exe en een shortcut maken naar desktop en van hier proberen.

Ook wat Purefun vermeld heeft, kijk even in je windows wat je locatie/time zone is

Ymson
06-09-2009, 21:15
Micado, het is gelukt!
Ik heb Vista, en gedaan wat jij zei. Hartstikke bedankt! Je hebt mijn dag goed gemaakt.
Purefun, jij ook bedankt voor de moeite!

Groetjes

Micado
07-09-2009, 15:18
Dit komt op voor als je vanuit steam wil starten en je geen link hebt naar de steam server (als ik het goed heb), via de shortcut start je de lokale FM.exe ipv de gene via de steam server

Purefun
08-09-2009, 14:47
Zeg maar Steven hoor Mica. :thup:

Micado
08-09-2009, 20:39
Zeg maar Steven hoor Mica. :thup:
Ok, zal ik onthouden, meeste willen niet met hun echte naam of fora.

Purefun
08-09-2009, 20:48
Stoort mij niet. Purefun is meer mijn gaming naam.